poniedziałek, 7 maja 2012

Wystąpienie EA przesunięte na środę[Updated+Valve]

Piętnastominutowe wystąpienie Electronic Arts na Ubuntu Developers Summit nie odbędzie się dzisiaj. Zostało przesunięte na środę na 14:15 PDT (23:15 czasu "polskiego"). Całą ramówkę dnia można znaleźć tutaj. Relację będzie można na pewno przeczytać na Twiterze Michaela Larabela

Ciekawe co zapowiedzą przez 15 minut... może 15 wersji Simsów (tak wygląda ich oferta na OS X!). Znając EA nie jestem optymistą. Jeśli coś wydadzą to pewnie i tak używając WINE.

Czekamy do środy. Prepare for unforesee... oj, nie ta bajka!


Update [8.05.2012]:
No i chyba nie ma za czym czekać, EA zawiodło na całej linii. Nawet ja nie byłem wystarczającym pesymistą:(


PS Notka Michaela Larabela, tym razem o Valve:
lol so evidently Jono doesn't even know who is talking with from ...
Niech lepiej skończą ten czeski film w Canonical, bo w przeciwnym wypadku potraktuję ich moją tajną bronią:

Tak, to jest groźba (mam dodać emotikonkę?).
Na szczęście w Valve coś się jednak dzieje, świadczy o tym to ogłoszenie. Nowy pracownik/pracownicy miałby w zakresie pracy m.in.:
Port Windows-based games to the Linux platform

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz