czwartek, 14 marca 2013

Penguin Gamers - nowa strona o grach na Linuksa

Kilku linuksowych graczy, wcześniej związanych głównie z gry.ubuntu-pomoc.org postanowiło powołać do życia nową stronę o grach na Linuksa, czyli właśnie Penguin Gamers. W treści zawartej na tej stronie i ja będę miał (właściwie to już mam) swój udział.

Pamiętam jak dziś, dzień, w którym przyniosłem na dyskietce (sic!) dwa pliki *.rpm ze sterownikami do mojej TNT2. Chwilę potem potem mogłem się trójwymiarowymi, akcelerowanymi OpenGL, grami na Linuksa. Wtedy myślałem, ze kolejne lata przyniosą zalew gier na Linuksa.

Tymczasem, przez następne 10 lat nic takiego się nie stało. Stagnacja, niemal całkowity brak komercyjnych gier na Linuksa... Aż, do pojawienia się Humble Indie Bundle, a potem Steama na Linuksa. To była rewolucja.

I my próbujemy do tej rewolucji wrzucić swoją małą cegiełkę za sprawą Penguin Gamers. Nigdy nie było ku temu lepszego momentu;)

1 komentarz:

  1. Site chyba już nie istnieje... polecam zatem http://www.lgdb.org/

    OdpowiedzUsuń